lördag 14 februari 2009

Pay It Forward (PIF) skicka vidare

Japp, detta har jag nappat på! Jag blev en av de tre första att skriva kommentar på Lindalundas blogg. Och nu äntligen får jag till det att lägga in det här:

Jag kommer att skicka en handgjord present till de tre första personer som lämnar en kommentar på min blogg och säger att de vill vara med i Pay It Forward. Jag vet inte vad det bli än men någongång före sommaren ska det bli klart. Det lovar jag!
Det enda jag begär av den som anmäler sig är att han eller hon lovar samma sak på sin egen blogg.
Ursprungsidén kommer från filmen med samma namn. (Se den om ni inte gjort den, väldigt ...rar:-)

I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this Pay It Forward exchange.
I don't know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but before summer that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog.

4 kommentarer:

  1. Kanon!!
    MAila mig din adress.
    lindalunda@passagen.se
    Linda

    SvaraRadera
  2. Självklart ses vi i LKPG!!! Vad trodde du???
    Kram Martha (som redan börjar planera sin packning)

    SvaraRadera
  3. Hej och tack för din kommentar! :)
    Riktigt bra ide du kom med dessutom!
    Jag har faktiskt börjat jobba lite på en husmall redan men lagt det åt sidan, men nu ska jag absolut återuppta arbetet :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. God morgon! Tack för din kommentar på bloggen. Gillar ditt förslag med Drutten och Gena jättemycket :-) Får inte räkorna heta det så blir nästa par garanterat döpta till det :-) hihihi

    Väldigt fina foton du har på din blogg! Du är en riktigt duktig fotograf.
    Kram kram!

    SvaraRadera