onsdag 17 december 2008

Ikeas Julkalender

Jaaa! Jag vann!
Hittade på nätet att Ikea har en julkalender dit folket kan skicka in foton på sina "julstylade" hem.
Jag hade precis varit ute på förstubron och fotat mina smågranar, som jag äntligen fått tag i en led-belysning till. (Aarggghh, den var GUL istället för vit, när jag öppnade den hemma)

Jag skickade in fotot iallafall och dagen efter, eller två dagar, när man öppnar lucka 12.............


Taadaaa!!!!



Det är ju bara toppenroligt!
Vinsten i min lucka är ett set bestick från deras
365+ serie 6 ggr 4 delar, samt mugg, skål, tekanna ur
365+-serien Dröm.
Eftersom jag registrerade mitt familykort vinner jag dessutom dubbel uppsättning!
Besticken blir ju ett dussin av alla fyra sorter men det ska bli spännande att se om vinsten gäller EN mugg, EN skål eller hur det är :-)

Det är inte försent än heller att lägga upp foton.
Prova du också!!!!

Här är det fotot jag skickade in:








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar